Timisoara: 0256 705 405   Bucuresti: 0314 207 766
Luni-Vineri: 9:00 - 17:00
Timisoara: 0256 705 405   Bucuresti: 0314 207 766
Luni-Vineri: 9:00 - 17:00

Termeni si conditii

I. Prevederi generale

Website-ul https://www.evalight.ro (în continuare ”Website-ul”) este operat de societatea EVALIGHT S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Mun. Arad, Str. Nicolaus Lenau, nr. 5, Jud. Arad, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J02/2286/2005, având CUI RO18256240, e-mail office[at]evalight.ro, telefon 0040 (0) 256 705 405, în continuare ”EVALIGHT”, ”noi”, ”a noastră”.

Prezentul document conține termenii și condițiile aplicabile raporturilor ce se nasc între EVALIGHT, pe de o parte și fiecare Utilizator al acestui Website sau Cumpărător al unui produs EVALIGHT atunci când încheie un contract la distanță cu EVALIGHT, pe de altă parte. Plasarea unei Comenzi sau utilizarea Website-ului în alt mod implică acceptarea acestor Termeni și condiții.

Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se va efectua cu respectarea prevederilor Regulamentului GDPR, ale Politicii de confidențialitate și ale Politicii cookies, care completează acești Termeni și condiții. 

Acest Website nu este destinat copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea acestui Website declarați că aveți peste 18 ani și aveți capacitatea de vă asuma acești Termeni și condiții.

Dacă utilizați acest Website în numele unei companii, organizații sau al unei alte entități, atunci (a) „dvs.” include și acea entitate și (b) declarați și garantați că sunteți un reprezentant autorizat al respectivei entități și că aveți capacitatea de a vă asuma acești Termeni și condiții în numele entității.

Trimiteri (link-uri) către alte site-uri EVALIGHT. Acest Website conține trimiteri către alte site-uri web aparținând EVALIGHT care pot fi guvernate de Termeni și condiții, Politici de confidențialitate și Politici cookies districte. Accesând acele site-uri web, sunteți de acord cu Termenii și condițiile, Politicile de confidențialitate și Politicile cookies publicate pe acele site-uri web.

Trimiteri (link-uri) către site-uri ale terților. Acest Website poate furniza link-uri sau referințe către alte site-uri (deținute de terți), asupra cărora EVALIGHT nu are niciun control. EVALIGHT nu operează și nu controlează în niciun fel conținutul, informațiile, software-ul, produsele sau serviciile disponibile pe astfel de site-uri web și nu are nicio responsabilitate pentru conținutul acestora și nu va răspunde pentru daune sau vătămări generate de acel conținut sau de acel acces. Dacă faceți clic pe un link către un site web terț, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă recomandăm să consultați Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile publicate pe fiecare site web pe care îl vizitați. 

Modificări ale Termenilor și condițiilor. Termenii și condițiile pot fi modificați din când în când. Nicio modificare adusă acestor Termeni și condiții nu se va aplica retroactiv și nu se va aplica Contractelor la distanță, litigiilor sau altor evenimente care au fost încheiate/ care au avut loc înainte de publicarea modificării. Noua versiune a acestor Termeni și Condiții va fi publicată pe această pagină.

II Definiții

În sensul acestor Termeni și condiții, termenii și expresiile folosite au următoarea semnificație:

Utilizator – orice utilizator al Website-ului;

Comandă – operațiunea efectuată de Utilizator prin intermediul Website-ului (comandă online, comandă telefonică, comandă efectuată prin chat sau folosind adresele de e-mail cu domeniul / subdomeniul de @evalight.ro) prin care acesta își asumă angajamentul ferm de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în acești Termeni și condiții și cele agreate în scris de părți;

Contract la distanță – înseamnă înțelegerea consensuală la distanță intervenită între EVALIGHT și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, a unuia sau a mai multor Produse, prin plasarea unei Comenzi de către Utilizator și confirmarea acesteia de către EVALIGHT, cu respectarea legii, a prezentelor Termeni și condiții și a condițiilor particulare agreate de părți;

Cumpărător – persoana fizică, persoana juridică sau orice altă entitate, indiferent de forma de organizare, care încheie un Contract la distanță cu EVALIGHT;


Consumator – Cumpărătorul persoană fizică care acționează în scopuri care se află în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale sau profesionale (potrivit art. 2 pct. 4 din OUG 140/2021);

Produs – orice bun corporal mobil comercializat de EVALIGHT prin intermediul Website-ului, incluzând accesoriile, ambalajul original și documentele aferente;

Produs Outlet – un Produs comercializat de EVALIGHT prin intermediul Website-ului care fie a fost expus în showroom, fie prezintă mici defecte, fie nu are ambalajul original; motivul introducerii în categoria Outlet va fi adus la cunoștința Cumpărătorului înainte de expediere;

Produs realizat conform specificațiilor cumpărătorului – orice Produs care nu este prefabricat, fiind realizat pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei cumpărătorului;

Specificații – înseamnă caracteristicile Produselor (tip, model, material, dimensiuni, diametru, greutate, culoare, tip de cristal etc.) astfel cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe Website, în Comenzile plasate de Utilizatori și confirmate în scris de EVALIGHT;

Promoție – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Produse, având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de EVALIGHT;

Conținut - toate materialele și conținutul inclusiv, dar fără a ne limita la domeniu, text, grafică web, designul, editoriale, elemente multimedia, fotografii, imagini, videoclipuri, înregistrări sonore, broșuri, documente, baze de date, software, coduri sursă, programe, scripturi, mărci, logo-uri, denumiri comerciale, denumirea produselor precum și orice alte date, informații sau materiale disponibile pe Website sau care pot fi accesate prin intermediul Website-ului sau prin utilizarea unui echipament electronic precum și conținutul e-mailurilor transmise de EVALIGHT și/ sau colaboratorii săi Utilizatorilor sau Cumpărătorilor;

Regulamentul GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);

Politica de confidențialitate – documentul care descrie modul în care EVALIGHT prelucrează datele dvs. cu caracter personal, întocmit cu respectarea prevederilor art. 13 din Regulamentul GDPR.

III Politica de vânzări online

Produsele comercializate prin intermediul Website-ului sunt noi, în ambalaj propriu sau resigilate (Produse Outlet), în acest caz fiind menționat foarte clar motivul pentru care Produsul a fost resigilat. Caracteristicile și performanțele Produselor sunt trecute pe ambalaj și pe eticheta atașată Produselor.

Produsele livrate sunt însoțite de factura fiscală, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare și eventuale alte documente prevăzute de legislația în vigoare, după caz.

Fiecare Produs prezentat pe Website va conține o descriere suficientă pentru ca dvs. să puteți evalua principalele sale Specificații (după caz, pot fi menționate denumirea, modelul, materialul, dimensiunile, diametrul, greutatea, culoarea, tipul cristalului etc.). Totuși, vă recomandăm să aveți în vedere faptul că fotografiile au un rol informativ iar în realitate culorile produselor pot să difere puțin. Vă recomandăm să verificați Specificațiile fiecărui Produs pe care doriți să îl achiziționați. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ni le puteți solicita prin e-mail la office[at]evalight.ro.

Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de furnizori, Specificațiile și disponibilitatea Produselor prezentate pe acest Website se pot schimba fără o notificare prealabilă. EVALIGHT își rezerva dreptul de a modifica atât Conținutul, cat si structura Website-ului în orice moment, fără nicio formalitate prealabilă.

Pot exista situații în care informațiile oferite de EVALIGHT, inclusiv cu privire la disponibilitatea în stoc a Produselor să conțină inadvertențe datorită unor erori de operare. Nu ne asumăm nicio răspundere în cazul afișărilor de disponibilitate eronate. 

III.1. Prețuri și modalități de plată

Toate preturile afișate pe Website sunt exprimate în RON și includ TVA (19%).

La prețul Produselor se vor adăuga:

  • costurile de transport (acolo unde se aplică),
  • taxele de depozitare (pentru detalii vedeți secțiunea 3.8. ”Taxe de depozitare” de mai jos), 
  • un comision de 15 lei aplicabil în cazul plății prețului prin depunere de numerar în contul EVALIGHT,
  • eventualele comisioane percepute de banca dvs.

EVALIGHT nu percepe alte costuri pentru vânzarea Produselor, în afara celor afișate pe Website.

Pentru toate plățile efectuate, EVALIGHT va emite o factură fiscală, Cumpărătorul având obligația să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Produs listat cu preț incorect. În cazul în care un Produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte, ne rezervăm dreptul de a nu confirma sau de a anula orice Comandă plasată pentru Produsele care prezintă astfel de erori. Dacă Comanda a fost plătită în prealabil, vă vom rambursa prețul în termen de 7 zile (dacă sunteți Consumator) sau în termen de 14 zile (dacă nu sunteți Consumator) de la informarea dvs., fără să fim ținuți răspunzători pentru eventuale daune.

Plata prețului în avans. Pentru achiziționarea Produselor care se realizează conform specificațiilor cumpărătorului, a Produselor care nu se află în stocul EVALIGHT și trebuie achiziționate de la producător/ furnizor sau a Produselor care se livrează cu transport special, EVALIGHT poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoarea Produsului. Plata avansului se poate realiza prin ordin de plata, în baza unei facturi proforme iar dovada plații trebuie trimisă către EVALIGHT la adresa de e-mail office[at]evalight.ro. În aceste cazuri, Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea avansului iar livrarea Produsului se va efectua după plata integrală a prețului. Pentru aceste Produse, dacă livrarea este întârziată cu mai mult de 30 de zile din motive imputabile Cumpărătorului sau dacă Cumpărătorul nu achită diferența de preț în termen de 30 de zile de la scadență, EVALIGHT poate proceda la rezoluțiunea unilaterală a Contractului, pe baza unei simple notificări adresate în scris Cumpărătorului, fără punere în întârziere, fără intervenția instanțelor de judecată și fără nicio altă formalitate prealabilă, cu consecința reținerii avansului deja achitat de Cumpărător cu titlu de daune interese.

Plata Produselor se poate realiza astfel:

      (I) în sistem ramburs (plată în numerar la livrare)

Plata se face în lei, cu respectarea plafoanelor maxime stabilite de legislația în vigoare. Plata se va efectua în momentul în care curierul ajunge cu Produsele la adresa de livrare indicată în Comandă.

      (ii) online cu card bancar (Visa/ Visa Electron/ Maestro/ MasterCard)

Daca ați ales metoda de plata "Online cu card bancar" este necesar sa completați un formular cu informațiile despre cardul dvs. în pagina securizata a procesatorului de plăti. Plățile cu carduri de credit/ debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/ Visa Electron si MasterCard/ Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

      (III) ordin de plată (OP)

Plata prin ordin de plată presupune efectuarea unui plăți prin transfer bancar, utilizând detaliile de plată pe care le primiți pe email, ulterior confirmării Comenzii și trimiterea dovezii plății prin e-mail la office[at]evalight.ro.

      (IV) depunere de numerar în contul EVALIGHT

La plata prin depunere de numerar în contul EVALIGHT, vom percepe de la Cumpărător un comision de 15 Lei (care se adaugă la prețul Produselor).

      (V) plata în magazin

Prețul Produselor se poate achita și în magazinele EVALIGHT, la plasarea Comenzii sau la ridicarea Produselor (excepție făcând situațiile în care se solicită plata prețului în avans). La plata în numerar se vor respecta plafoanele maxime impuse de lege.

      (VI) online în rate egale fără dobânda prin card de cumpărături

Detalii privind plata prin card de cumpărături găsiți la secțiunea ”Modalități de plată” din Website. Această secțiune face parte integrantă din acești Termeni și Condiții.

III.2. Promoții

Promoțiile afișate pe Website sunt valabile în limita stocului disponibil. EVALIGHT nu poate garanta disponibilitatea tuturor Produselor afișate în ofertă.

Promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Ne rezervam dreptul de a modifica promoțiile fără nici o formalitate prealabilă. Produsele care fac obiectul unor promoții se vor supune și termenilor și condițiilor aplicabile respectivei campanii promoționale.

III.3. Plasarea Comenzilor

Accesul în vederea plasării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator care a împlinit vârsta de 18 ani și care dorește ca livrarea Produsului să se efectueze pe teritoriul României.

Pentru motive justificate, EVALIGHT își rezervă dreptul de a restricționa accesul unui Utilizator în vederea plasării unei Comenzi și/ sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care are suspiciuni de fraudă sau în cazul în care consideră, având la bază conduita sau activitatea persoanei în cauză pe Website, că interesele EVALIGHT ar putea fi prejudiciate în vreun fel. În oricare dintre aceste cazuri, persoana vizată poate trimite un e-mail la office[at]evalight.ro pentru a fi informată cu privire la motivele care au condus la aplicarea restricțiilor.

Plasarea unei Comenzi pe Website nu presupune crearea unui cont.

Utilizatorul poate plasa o Comandă astfel:

      (a) Comandă online prin formularul de comandă

Comanda online prin formularul de comandă se efectuează în următorii pași:

  • selectarea Produselor dorite,
  • adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături (folosind butonul ”Adaugă în coș); odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta; adăugarea Produselor în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi și nici rezervarea Produselor;
  • verificarea coșului de cumpărături și accesarea butonului ”Finalizează comanda” disponibil în coșul de cumpărături, care va deschide Formularul de comandă unde veți completa datele de identificare a Cumpărătorului/ persoanei de contact, adresa de livrare, metoda de plată, modalitatea de livrare și eventualele observații;
  • trimiterea comenzii prin apăsarea butonului “Trimite comanda”, buton care implică o obligație de plată, după ce ați acceptat Termenii și condițiile Website-ului și după ce ați luat la cunoștință de Politica noastră de confidențialitate.
  • efectuarea plății prin una din modalitățile permise de EVALIGHT; dacă ați selectat ca metodă de plată ”online cu card bancar”, veți fi redirecționați pe site-ul procesatorului de plăți unde veți introduce datele dvs.

Pentru detalii, vedeți secțiunea Cum cumpăr? din Website, care face parte integrantă din acești Termeni și Condiții.

      (b) Comandă telefonică

Daca doriți sa efectuați o Comandă prin telefon, ne puteți contacta la numerele:

Telefon Fix.: București : 0314 207 766; Showroom Timișoara: 0256 705 405

Telefon Mobil: 0786 313 060; 0786 539 779; 0762 206 093

În cazul plasării unei comenzi telefonice, EVALIGHT vă va trimite un e-mail de confirmare a ofertei, Comanda considerându-se plasată la data exprimării consimțământului dvs. scris, care se poate realiza printr-un reply la e-mail office[at]evalight.ro

      (c) Comandă prin e-mail, folosind adresele de mail cu domeniul / subdomeniul de @evalight.ro

Daca doriți sa efectuați o Comandă prin e-mail, o puteți trimite la office[at]evalight.ro caz în care va trebui să ne furnizați cel puțin următoarele date: datele de identificare a Cumpărătorului/ persoanei de contact (nume și prenume/ denumire, nr. ORC și CUI - pentru persoanele juridice, e-mail, telefon, adresă/ sediu), adresă de livrare, Produsele pe care doriți să le comandați (cod produs, cantitate etc.), metoda de plată și modalitatea de livrare dorită.

      (d) Comenzi din Catalog

În cazul în care ați accesat secțiunea CATALOG si doriți sa aflați mai multe detalii (preturi, Specificații, termene de onorare) despre Produsele care va interesează, va rugam sa ne trimiteți e-mail la office[at]evalight.ro și să specificați denumirea si codul articolului, numărul de bucăți precum si denumirea catalogului. În cel mai scurt timp posibil, operatorii EVALIGHT vă vor trimite o oferta personalizată.

Corectarea erorilor la plasarea Comenzilor. Prin finalizarea unei Comenzi, indiferent de modalitatea de plasare, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt complete și corecte. Corectarea eventualelor erori survenite cu ocazia introducerii datelor se va efectua de EVALIGHT, la cererea dvs., transmisă prin e-mail la office[at]evalight.ro.

Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare la distanță (telefonic, chat sau e-mail) prin care EVALIGHT își derulează operațiunile.

III.4. Confirmarea Comenzilor. Momentul încheierii Contractului la distanță

După plasarea unei Comenzi, EVALIGHT va confirma comanda prin e-mail, într-un termen rezonabil, dar cel târziu la momentul livrării Produselor. Momentul încheierii Contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, prin e-mail, de către EVALIGHT, a acceptării Comenzii transmise de Cumpărător.

Din Contractul la distanță fac parte atât acești Termeni şi condiții cât și orice înțelegeri ulterioare scrise intervenite între Cumpărător și EVALIGHT cu privire la Comandă. Părțile agreează că nici o comunicare dintre acestea nu poate modifica acești Termeni și condiții decât dacă va fi efectuată în scris și acceptată expres de ambele Părți.

III.5. Anularea Comenzilor / rezoluțiunea Contractului de către EVALIGHT

EVALIGHT poate anula o Comandă, inclusiv ulterior confirmării acesteia, cu notificarea Cumpărătorului, fără ca acesta din urmă să poată pretinde daune interese în oricare din următoarele cazuri:

  1. neacceptarea tranzacției de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, în cazul plații online;
  2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri;
  3. datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete și/ sau incorecte;
  4. Comanda conține un Produs care a fost listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte;
  5. Imposibilitate tehnică de procesare a Comenzii;
  6. Comanda nu poate fi onorată din cauză că Produsul comandat nu se află în stoc sau din alte motive neimputabile EVALIGHT; (Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul ”în stoc”, este posibil să nu poată fi onorată în cazul în care pentru același produs a fost înregistrată o altă comandă înainte ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, stocul fiind astfel epuizat.)

În caz de anulare a Comenzii, EVALIGHT va informa Utilizatorul/ Cumpărătorul și, dacă este cazul, va returna contravaloarea Produsului achitat, în termen de maxim 7 zile (pentru Consumatori) și 14 zile (pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori) de la informare, fără ca EVALIGHT să aibă vreo răspundere, de orice natură.

EVALIGHT poate proceda la rezoluțiunea unilaterală a Contractului, pe baza unei simple notificări adresate în scris Cumpărătorului, fără punere în întârziere, fără intervenția instanțelor de judecată și fără nicio altă formalitate prealabilă, în oricare dintre următoarele situații:

  1. livrarea Produsului este întârziată cu mai mult de 30 de zile din motive imputabile Cumpărătorului;
  2. Cumpărătorul nu achită avansul sau diferența de preț în termen de 30 de zile de la scadență;
  3. în cazul în care Cumpărătorul încalcă orice altă obligație stabilită în sarcina sa.

III.6. Anularea Comenzilor de către Cumpărător

Consumatorii au dreptul să se retragă din Contract, respectiv sa anuleze o Comandă după plasarea acesteia sau să returneze un Produs deja livrat, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare, fără invocarea niciunui motiv, cu excepția Produselor realizate conform specificațiilor cumpărătorului care nu beneficiază de drept de retur. Pentru detalii, vedeți secțiunea Politica de returde mai jos.

Cumpărătorii care nu au calitatea de Consumator NU pot anula o Comanda, NU pot denunța unilateral Contractul și NU beneficiază de dreptul de retur.

III.7. Livrarea Produselor

Livrarea pe teritoriul României este gratuită pentru comenzi mai mari de 200 Ron Tva inclus (excepție fac localitățile aflate în afara razei de acoperire GLS express, pentru care se percepe un cost de transport, calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari; costul de transport va fi disponibil Utilizatorului după completarea adresei de livrare, anterior plasării Comenzii).

Pentru comenzi mai mici de 200 Ron Tva inclus, se percepe un cost fix de transport de 29 Ron TVA inclus.

Termenul de livrare este cuprins între 48 ore și 90 de zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii sau încasarea avansului, după caz, cu excepția cazului în care Părțile au convenit expres asupra unei alte date. În cazul în care nu putem efectua livrarea în acest termen, vă vom informa asupra termenului de livrare și vă vom solicita aprobarea acestuia sau anularea Comenzii.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. EVALIGHT nu poate garanta prezența în stoc a tuturor produselor prezentate pe Website.

Dacă pentru Utilizator Comanda plasată este condiționată de livrarea ei într-un termen limită, acesta va specifica termenul limită la secțiunea Observații, odată cu plasarea Comenzii. Dacă EVALIGHT nu poate onora Comanda în cadrul termenului limită solicitat de Utilizator, aceasta va informa Utilizatorul privind imposibilitatea livrării Produselor în termenul solicitat, Utilizatorul având opțiunea de confirma termenul de livrare estimat de EVALIGHT sau de a anula Comanda.

În anumite cazuri, EVALIGHT își rezervă dreptul să solicite plata în avans a unei părți a valorii Produselor. În aceste cazuri, plata avansului se va realiza prin ordin de plată, iar dovada plății va fi trimisă prin e-mail la office[at]evalight.ro. Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea avansului iar livrarea se va efectua după plata integrală a prețului. Pentru Produsele a căror contravaloare se achită prin virament bancar, termenul de livrare se calculează începând cu momentul în care contul EVALIGHT este creditat cu suma respectivă.

Data exactă a livrării va fi notificată Cumpărătorului telefonic sau prin e-mail, acesta fiind obligat să preia Produsele și, dacă este cazul, să asigure personal pentru descărcare/ manipulare.

Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totala a Comenzii.

EVALIGHT asigură livrarea Produselor numai pe teritoriul României.

Produsele vor fi livrate în sistem de curierat - door-to-door (cu excepția mărfurilor voluminoase, a Produselor foarte fragile sau când livrarea prin curier nu este posibilă) sau în showroom-urile / depozitul EVALIGHT, conform opțiunii Cumpărătorului.

Dacă Cumpărătorul optează pentru ridicarea Produsului, ridicarea se va face din showroom-ul/ depozitul EVALIGHT unde Produsul se găsește pe stoc, ocazie cu care Produsul va fi verificat de Cumpărător. Ridicarea Produsului dintr-un alt showroom EVALIGHT se va face cu plata transportului aferent, conform celor de mai sus.

*MARFA VOLUMINOASĂ ȘI PRODUSELE FOARTE FRAGILE NU SE LIVREAZA DOOR TO DOOR !

Pentru Comenzile care conțin Produse foarte fragile, piese de mobilier sau articole de dimensiuni mari, care necesită o atenție sporită la manipulare, EVALIGHT va asigura transport special, excluzând, pentru siguranța Produselor, companiile de curierat. În acest caz:

  1. transportul special va fi organizat doar după plata în avans a întregii comenzi;
  2. intervalul în care se va face livrarea poate varia între 5-6 ore și 4-6 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea pe piața națională a transportatorilor privați cu care colaboram;
  3. livrarea se face la adresa menționata în Comandă, fără să fie asigurat transportul până în fața ușii (de exemplu la blocuri), caz în care revine Cumpărătorului obligația să asigure, prin personal propriu, manipularea și transportul Produselor până la ușă.

Dacă, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară organizarea unui al doilea transport pentru livrarea Produselor, costul acestui transport va fi în sarcina Cumpărătorului.

III.8. Taxe de depozitare

Dacă livrarea nu se poate face la termen din culpa Cumpărătorului, pentru motive cum ar fi, spre exemplu, solicitarea expresă de amânare a livrării din partea Cumpărătorului, cazul în care Cumpărătorul nu permite EVALIGHT să facă livrarea, nu mai poate fi contactat în vederea efectuării livrării, nu este găsit la adresă sau nu achită diferența de preț etc., Produsele rămân în depozitul EVALIGHT, gratuit, pentru maxim 30 de zile calendaristice de la data de livrare confirmată de EVALIGHT, după care se va percepe o taxă de depozitare, în cuantum de 25 Lei / mc de marfă depozitată/ zi TVA inclus. În acest caz, livrarea se va face numai după achitarea de către Cumpărător a taxei de depozitare precum și a diferenței de preț aferente, daca este cazul.

III.9. Transferul proprietății Produselor

Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă de la EVALIGHT la Cumpărător la momentul livrării acestora la adresa indicată în Comanda confirmată, moment de la care Cumpărătorul suportă riscul pieirii Produselor, precum și riscul Contractului.

    III.10 Recepția produselor și neconformități

Dacă la momentul livrării Cumpărătorul constată că ambalajul este deteriorat sau prezintă urme de manipulare defectuoasă, acest fapt trebuie menționat de Cumpărător în documentul de transport/ într-un proces verbal încheiat cu transportatorul și astfel se poate refuza Produsul. Preluarea coletului reprezintă acceptul Cumpărătorului cu privire la starea acestuia, fiind considerat livrat în stare bună.

Cumpărătorul are obligația să verifice Produsul la livrare sau la ridicarea acestuia din magazin.

Atunci când ridică Produsul din magazin, Cumpărătorul are posibilitatea și totodată obligația să verifice starea Produsului în magazin. Orice eventuale deteriorări vizibile (urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte defecte aparente care puteau fi descoperite printr-o verificare normală) trebuie aduse la cunoștința Evalight la momentul ridicării Produsului din magazin.

Atunci când Produsul este livrat la domiciliu, Cumpărătorul are obligația să verifice starea Produsului și să aducă la cunoștința EVALIGHT eventualele deteriorări vizibile (urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte defecte aparente care puteau fi descoperite printr-o verificare normală) în termen de 5 zile de la livrare, prin email la office[at]evalight.ro sau prin formularul disponibil la https://www.evalight.ro/formular, ocazie cu care va atașa documentele de achiziție (factura, dovada plății), certificatul de garanție și dovezi (fotografii/ video) care să susțină reclamația acestuia.

Dacă nu primim o asemenea informare în termenele indicate, Produsele vor fi considerate acceptate de dvs. și nu veți mai putea invoca deteriorări vizibile.

IV. Politica de garanție

    IV.1. Prevederi generale

Produsele comercializate pe Website beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Astfel, pentru Produsele comercializate, EVALIGHT acordă:

  • o garanție legală de conformitate de 2 ani pentru Consumatori, în cadrul căreia EVALIGHT va răspunde față de Consumatori, în condițiile legii, pentru orice neconformitate care există în momentul livrării Produsului și care este constatată în termen de 2 ani de la data respectivă. După expirarea termenului de 2 ani, Consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea Produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse (astfel cum sunt definite de O.U.G. 140/2021 și Codul Civil) apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condițiile legii.
  • o garanție de 1 an pentru profesioniști (cumpărătorii care nu sunt consumatori), în cadrul căreia EVALIGHT va răspunde pentru orice neconformitate care există în momentul livrării Produsului. Garanția pentru vicii ascunse, acordată în cadrul termenului de garanție de 1 an, se aplică doar pentru viciile pe care EVALIGHT le-a cunoscut ori trebuia să le cunoască la data încheierii Contractului.

Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul de garanție se reduce la această durată.

Termenul de garanție se calculează de la livrarea Produsului/ ridicarea Produsului din magazin.

Garanția este valabilă exclusiv pe teritoriul României.

Cu excepția garanției legale de conformitate, în cazul căreia se aplică dispozițiile O.U.G. nr. 140/2021, garanția acoperă cel mult valoarea prețului de achiziție de către Cumpărător a produselor reclamate.

Produsele comercializate pe Website sunt însoțite de factură fiscală, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare și eventuale alte documente impuse de prevederile legale în vigoare, care vor fi puse la dispoziția Cumpărătorului la momentul livrării/ ridicării Produsului, în format tipărit. Lipsa acestor documente trebuie semnalată la momentul ridicării Produsului din magazin sau, dacă Produsul este livrat la domiciliu, în maxim 48 ore de la recepția Produsului, prin e-mail la office[at]evalight.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. EVALIGHT nu eliberează duplicate pentru certificatul de garanție.

Nicio mențiune din acești Termeni și Condiții sau din certificatul de garanție nu afectează drepturile de care Consumatorii beneficiază în virtutea legii. 

    IV.2. Condiții de acordare a garanției

Garanția se acordă în măsura în care toate condițiile de acordare din certificatul de garanție și acești Termeni și condiții sunt îndeplinite.

În cazul Consumatorilor, garanția legală de conformitate se acordă în conformitate cu prevederile O.U.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și celelalte acte normative în vigoare.

Garanția privește Produsul, în integralitatea sa așa cum a fost livrat Cumpărătorului, nu piesele ori subansamblele sale și nu se extinde asupra pieselor adăugate sau schimbate de Cumpărător ulterior achiziționării Produsului și nici asupra consumabilelor.

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție, factura și dovada plații (chitanța, bon fiscal etc.). Garanția se va acorda exclusiv în baza certificatului de garanție în original și a facturii fiscale/ dovezii plății.

IMPORTANT!

Fără a aduce atingere drepturilor Consumatorilor stabilite potrivit legii, Cumpărătorii sunt obligați să notifice deteriorările vizibile (urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte defecte aparente care puteau fi descoperite printr-o verificare normală) la momentul ridicării Produsului din magazin sau, dacă produsul este livrat la domiciliu, în termen de 5 zile de la livrarea Produsului, în caz contrar se va considera că Produsul a fost ridicat/ livrat fără deteriorări vizibile.

Nu constituie o neconformitate și nu sunt acoperite de garanție nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului sau altele asemenea, dacă Produsul respectă descrierea, tipul, cantitatea, calitatea, funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici prevăzute în Contractul de vânzare/ acești Termeni și condiții.

Produsele comercializate de EVALIGHT sunt destinate uzului casnic; nu se acordă garanție dacă aceste Produse sunt utilizate în alte scopuri decât cele casnice.

Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul este obligat să înștiințeze EVALIGHT cu privire la existența unui caz de garanție prin e-mail la office[at]evalight.ro sau prin formularul de garanție și să transmită factura, dovada plății și certificatul de garanție al Produsului împreună cu dovezile aferente neconformității reclamate (fotografii, înregistrări video etc.). La solicitarea EVALIGHT se va transmite și dovada instalării/ montării Produsului cu personal autorizat.

Atât consumatorii cât și profesioniștii trebuie să pună produsele neconforme la dispoziția EVALIGHT, ambalate în mod corespunzător, astfel încât starea acestora să nu se deterioreze cu ocazia returului urmând ca EVALIGHT să le preia pe propria cheltuială. În toate cazurile în care EVALIGHT apreciază, în mod justificat, că nu sunt îndeplinite condițiile de acordare a garanției, costurile de transport al Produsului de la Cumpărător la Evalight și de la Evalight la Cumpărător vor fi suportate de către Cumpărător, indiferent dacă acesta este Consumator sau profesionist. Pentru a beneficia de garanție, Produsele trebuie însoțite de certificatul de garanție - în original, actele de dobândire și dovada instalării cu personal autorizat - în copie.

În cazul garanției pentru vicii ascunse, în condițiile art. 1709 Cod civil, Cumpărătorul care a descoperit viciile ascunse ale Produsului este obligat să le aducă la cunoștința EVALIGHT într-un termen rezonabil (pentru Consumatori) și în termen de 2 zile lucrătoare de la descoperirea lor (pentru ceilalți Cumpărători), sub sancțiunea decăderii din dreptul de a cere rezoluțiunea Contractului.

    IV.3. Situații care exclud acordarea garanției sau duc la pierderea garanției Produselor

  1. orice Produs care nu a fost comercializat de EVALIGHT;
  2. lipsa certificatului de garanție - în original, a facturii și dovezii de plată – în copie sau dacă informațiile conținute în acestea sunt greșite, incomplete sau ilizibile;
  3. imposibilitatea identificării Produsului cu privire la care se pretinde garanția (identificarea se face pe baza înscrierilor din certificatul de garanție și pe baza facturilor/ bonurilor fiscale de vânzare și a marcajelor/ inscripționărilor prezente pe Produs);
  4. serii/ coduri/ marcaje de identificare șterse sau indescifrabile;
  5. neconformitățile datorate Cumpărătorului sau unor terțe persoane pentru care EVALIGHT nu este ținută să răspundă potrivit legii;
  6. în caz de manipulare necorespunzătoare, păstrarea Produsului în condiții improprii, expunerea Produsului la acțiunile substanțelor chimice, corozive sau la intemperii, folosirea Produsului în alt mod decât potrivit destinației acestuia, nerespectarea instrucțiunilor la manipularea, instalarea, punerea în funcțiune, transportul, depozitarea și utilizarea Produselor sau alte situații de acest gen;
  7. acolo unde instrucțiunile de utilizare sau dispozițiile legii impun montarea Produselor de către personal autorizat, nerespectarea acestei condiții va duce la pierderea garanției; Cumpărătorul trebuie să poată face dovada montării Produsului de către personal autorizat;
  8. în caz de modificare/ desigilare/ reparare a Produsului efectuată de către Cumpărător sau de către persoane fizice sau juridice neautorizate de EVALIGHT;
  9. dacă lipsa de conformitate se datorează unor variații anormale de tensiune sau unei racordări electrice greșite;
  10. utilizarea Produsului în alt regim decât cel casnic (de exemplu, în regim industrial);
  11. în alte cazuri prevăzute în Certificatul de garanție al Produsului

    IV.4. Remediile posibile în perioada de garanție

Pe durata garanției Cumpărătorii pot beneficia de următoarele remedii:

      a) aducerea Produsului la conformitate

Consumatorii beneficiază de reparație sau înlocuire, în condițiile O.U.G. 140/2021. Astfel, dacă neconformitatea este constatată în primele 30 de zile de la livrare, Consumatorul beneficiază de înlocuirea Produsului iar dacă neconformitatea este constatată după primele 30 de zile de la livrare (dar în cadrul termenului de garanție legală de conformitate de 2 ani), Consumatorul poate opta pentru reparație sau înlocuire cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune companiei EVALIGHT costuri disproporționate. Aceste prevederi se aplică doar Consumatorilor.

Ceilalți Cumpărători, care nu sunt consumatori, beneficiază de reparare sau înlocuire, la alegerea EVALIGHT.

Reparația sau înlocuirea se fac fără costuri, în termen de maxim 15 zile calendaristice din momentul în care EVALIGHT a fost informată cu privire la neconformitate (în cazul Consumatorilor) sau din momentul predării Produsului defect către EVALIGHT (în cazul Cumpărătorilor care nu sunt consumatori).

În caz de reparație, pentru Consumatori, termenul de garanție legală de conformitate se prelungește cu timpul de nefuncționare a Produsului iar în caz de înlocuire, pentru Produsul care înlocuiește Produsul neconform, termenul de garanție legală de conformitate începe să curgă de la data înlocuirii. Aceste prevederi se aplică doar Consumatorilor.

EVALIGHT poate refuza să aducă în conformitate Produsul dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri disproporționate, caz în care Cumpărătorul va beneficia de celelalte remedii de mai jos.

      b) reducerea proporțională a prețului sau încetarea Contractului

Consumatorii au dreptul să obțină o reducere proporțională a prețului sau încetarea Contractului, în oricare dintre următoarele cazuri: EVALIGHT a refuzat reparația sau înlocuirea, EVALIGHT nu a reparat/ înlocuit Produsul în termen, se constată o neconformitate, în pofida eforturilor EVALIGHT de a o remedia, neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a Contractului, EVALIGHT a declarat că nu va aduce Produsul în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru Consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.

Ceilalți Cumpărători, care nu au calitatea de consumatori, poate obține o reducere proporțională a prețului sau încetarea Contractului doar dacă nu beneficiază nici de reparația Produsului și nici de înlocuirea sa în termen de 15 zile de la predarea Produsului către EVALIGHT.

Cumpărătorul nu are dreptul de a obține încetarea Contractului dacă neconformitatea este minoră.

Cumpărătorul își poate exercita dreptul la reducerea proporțională a prețului sau la încetarea Contractului printr-o declarație către EVALIGHT, transmisă prin e-mal la office[at]evalight.ro împreună cu copia facturii de achiziție, certificatul de garanție și dovezile aferente neconformității reclamate (fotografii, înregistrări video etc.).

În cazul în care Cumpărătorul obține încetarea Contractului, acesta va returna societății EVALIGHT Produsele, pe cheltuiala EVALIGHT iar EVALIGHT va rambursa prețul plătit la primirea Produselor sau a unei dovezi că Produsele au fost returnate (în cazul Consumatorilor) respectiv în termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor (în cazul Cumpărătorilor care nu sunt consumatori).

Cumpărătorul este obligat să respecte indicațiile de ambalare prevăzute în acești Termeni și condiții atunci când returnează Produse la EVALIGHT și va răspunde pentru orice deteriorări cauzate pe durata transportului de retur. Dacă Produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate de Cumpărător, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse Produsului sau, în cazul în care Produsul este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul. 

Produsele înlocuite ca urmare a incidenței vreunui caz de garanție devin automat proprietatea exclusivă a EVALIGHT. În cazul restituirii prețului Produsele pentru care s-a restituit prețul devin automat proprietatea exclusivă a EVALIGHT.

Dacă EVALIGHT apreciază, în mod justificat, că nu sunt îndeplinite condițiile de acordare a garanției, aceasta va informa Cumpărătorul în scris, arătând motivele.

V. Politica de retur (aplicabilă exclusiv Consumatorilor)

Consumatorii beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor pentru a se retrage din Contract fără a fi nevoiți să-și justifice decizia. Dreptul de retur este prevăzut doar în beneficiul Consumatorilor, respectiv persoanelor fizice care acționează în scopuri care se află în afara activității lor comerciale, industriale, artizanale sau profesionale.

Pentru returnarea Produselor, trebuie să informați EVALIGHT cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract fie prin completarea și transmiterea electronică a formularului de retragere disponibil la http://www.evalight.ro/formular/retur fie printr-o declarație neechivocă trimisă prin e-mail la office[at]evalight.ro. NU vom lua în considerare cererile telefonice sau cele transmise prin alte canale de comunicare (whatsapp, messenger etc.).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.Cererile de retur înregistrate după expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice nu vor fi acceptate de EVALIGHT.

Atenție! Potrivit art. 16, pct. c), din OUG nr. 34/2014, Consumatorii nu beneficiază de drept de retur pentru Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Astfel, nu pot fi returnate produsele care nu sunt prefabricate și care au fost confecționate sau personalizate pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei consumatorului (dimensiune, lungime, lățime, înălțime, diametru, culoare, tip de cristal, material de suprafață, prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard).

Consecințele retragerii

Obligațiile EVALIGHT în cazul în care vă retrageți:

  1. vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul Contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Obligațiile dvs. în cazul în care vă retrageți:

  1. Trebuie să returnați Produsele la depozitul Evalight S.R.L. din Calea Șagului nr.153, Cod poștal 300517 Timișoara, tel: 0256 450 099, în decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere, folosind aceeași metodă de livrare. Returul se face prin intermediul unei firme de curierat rapid cu excepția cazului în care Produsele v-au fost livrate cu transport special, caz în care le veți returna folosind același tip de transport. Nu acceptăm și nu ridicăm colete livrate prin Poșta Română.
  2. Veți suporta în totalitate costurile directe legate de returnarea Produselor și anume costurile transportului de retur (astfel cum sunt practicate de firmele de curierat rapid/ companiile de transport). De asemenea, dacă este cazul, va trebui să suportați și costurile suplimentare de livrare a Produsului de la EVALIGHT la dvs. determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

    Costuri aproximative retur
    Produse cu greutatea intre 1-2 kg. Intre 29,00 si 49,00 LEI depinde de volum marfa
    Produse cu greutatea intre 2-5 kg. Intre 39,00 si 59,00 LEI depinde de volum marfa
    Produse cu greutatea intre 5 -10kg. Intre 49,00 si 79,00 LEI depinde de volum marfa
    Produse cu greutatea intre 10 -20kg.Intre 79,00 si 99,00 LEI depinde de volum marfa
    Produse cu greutatea intre 20 -50kg.Intre 99,00 si 200,00 LEI depinde de volum marfa
    Marfa Paletizata

    Începând de 1m3 apoximativ intre 100 – 200 LEI / 1m3
    *menționăm ca acestea sunt costuri orientative si variaza de curierul ales si zona de unde vor fi expediate / retunate .

  3. Produsul trebuie returnat în ambalaj original, în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de toate accesoriile și documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție etc.). Ambalajul original al Produsului nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine (scotch etc.). Dacă Produsul comandat a fost însoțit de unul sau mai multe cadouri promoționale oferite cu titlu gratuit și valabile doar în combinație cu Produsul returnat, și aceste cadouri trebuie returnate. Dacă nu sunt returnate cadourile primite sau acestea prezintă neconformități, contravaloarea lor va fi scăzută din valoarea Produsului returnat.

  4. Responsabilitatea pentru integritatea Produsului în timpul transportului de retur cade în sarcina dvs. Trebuie să vă asigurați că Produsul este bine ambalat și protejat, în condiții optime pentru transport, cu precădere atunci când produsul este fragil. La retur, veți respecta indicațiile de ambalare prevăzute mai jos. Dacă Produsele sunt deteriorate în timpul transportului de retur acestea vor fi refuzate de EVALIGHT și nu vom restitui contravaloarea lor.

  5. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care l-ați primit. Veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produsului. Astfel, dacă ne returnați Produsul după ce l-ați utilizat într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, calităților și funcționării Produsului, dacă Produsul returnat este deteriorat, prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar, are etichetele, sigiliile sau alte elemente lipsă sau prezintă alte modificări fizice și nu poate fi vândut ca și Produs nou, veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului caz în care vom reține diferența dintre valoarea inițială a Produsului nou și valoarea de revânzare a Produsului returnat sau, dacă Produsul returnat este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul și de a nu rambursa sumele primite de la dvs. În cazul unui refuz, costurile de transport al Produsului de la EVALIGHT înapoi la dvs. cad în sarcina dvs.

 

VI. Indicații de ambalare în cazul returnării produselor la EVALIGHT

Atunci când returnați Produsele la EVALIGHT, veți respecta următoarele indicații de ambalare:

Ambalarea produselor de mobilier și a produselor de iluminat. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

Ambalarea produselor din categoria decorațiuni. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

Ambalarea fotoliilor, canapelelor și a colțarelor. Se va efectua în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

Deteriorarea produselor din cauza nerespectării indicațiilor de ambalare va fi în sarcina dvs. ! La recepția Produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada condițiilor în care Produsul a fost returnat.

VII. Drepturi de proprietate intelectuală

Întregul Conținut disponibil pe acest Website sau care poate fi accesat prin intermediul acestui Website sau prin utilizarea unui echipament electronic, este și rămâne proprietatea exclusivă a EVALIGHT sau a persoanelor de la care EVALIGHT a dobândit un drept de utilizare sau licență. Acesta nu poate fi descărcat, utilizat, reprodus/copiat, modificat, alterat, adaptat, tradus, închiriat, vândut, distribuit, publicat, inclus în alt context decât cel original intențional de EVALIGHT sau exploatat în alt mod fără permisiunea expresă, prealabilă și scrisă a EVALIGHT. De asemenea, este interzisă îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al EVALIGHT fără acordul expres, prealabil și scris al EVALIGHT.

Prin utilizarea Website-ului, Utilizatorul / Cumpărătorul nu dobândește vreun drept de autor sau drept de proprietate intelectuală. 

EVALIGHT” este marca comunitară înregistrată sub numărul 014064109 din 12/10/2015, titular fiind societatea Evalight S.R.L. Aveți obligația să nu întreprindeți nicio acțiune care poate aduce atingere drepturilor de proprietate intelectuală ale EVALIGHT. Orice utilizare, fără drept, inclusiv ca și cuvinte cheie sau în orice alt mod, a mărcilor înregistrate sau a domeniului www.evalight.ro este interzisă și va atrage răspunderea persoanelor vinovate.

Conținutul Website-ului poate fi utilizat exclusiv în scop informativ, necomercial. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin acești Termeni și Condiții.

EVALIGHT respectă dreptul la proprietatea intelectuala a terților; în cazul în care considerați ca Website-ul conține informații ce încalcă vreun drept apărat de legea drepturilor de autor, va rugam sa ne contactați la adresa de e-mail office[at]evalight.ro.

VIII. Răspunderea EVALIGHT

EVALIGHT răspunde pentru garanția legală de conformitate, garanția comercială și garanția contra viciilor ascunse, în condițiile specificate în acești Termeni și condiții, Certificatul de garanție, Codul civil Român și legislația specifică aplicabilă.

EVALIGHT nu răspunde pentru prejudiciile generate de întârzieri în livrarea Produselor.

EVALIGHT nu răspunde pentru niciun fel de daune cauzate Cumpărătorilor sau terțelor părți ca urmare a manipulării, depozitării sau utilizării necorespunzătoare a Produselor de către Cumpărători sau terțele părți pentru care EVALIGHT nu este ținută să răspundă potrivit legii.

Răspunderea EVALIGHT pentru Produsele cu defecte sau neconformități este limitată la Prețul de achiziție plătit de Cumpărător. 

EVALIGHT nu răspunde pentru niciun fel de daune rezultate din sau în vreun fel legate de utilizarea acestui Website, de incapacitatea de a-l accesa sau utiliza sau care rezultă din sau sunt în legătură cu utilizarea de către dvs. a Conținutului disponibil pe acest Website.

EVALIGHT nu oferă nicio garanție ca Website-ul sau Conținutul său vor fi neîntrerupte, fără viruși sau fără erori și nu răspunde pentru niciun fel de probleme tehnice. 

În cazul în care legea aplicabilă are (sau va avea) dispoziții specifice cu privire la exonerarea sau limitarea răspunderii care intră în conflict cu cele de mai sus, limitarea răspunderii EVALIGHT va opera în limitele permise de lege.

Prezentul capitol nu aduce atingere drepturilor Consumatorilor astfel cum sunt reglementate de legislația în vigoare.

IX. Obligațiile și răspunderea Utilizatorilor / Cumpărătorilor

Utilizatorii au obligația de a utiliza acest Website numai în scopuri legitime și de a se abține de la orice activități ilicite sau dăunătoare, inclusiv, dar fără a ne limita la:

  1. transmiterea de materiale care au un caracter ilegal, defăimător, abuziv, licențios, pornografic, care conțin viruși, troieni sau forme similare de malware, care promovează rasismul, ura, discriminarea, violența de orice fel sau altele asemenea, care hărțuiesc o persoană, care sunt înșelătoare sau promovează activități ilegale sau comportamente abuzive, amenințătoare, obscene, indecente, defăimătoare sau calomnioase sau care prejudiciază sau ar putea prejudicia în alt mod EVALIGHT sau terțele persoane;
  2. transmiterea de materiale protejate de drepturi de autor sau proprietate intelectuală, dacă nu sunteți autorul acestora sau nu aveți permisiunea expresă a autorului;
  3. utilizarea oricărui dispozitiv automat sau proces manual pentru copierea sau modificarea acestui Website sau a Conținutului său, fără acordul nostru prealabil scris;
  4. acțiuni care sunt de natură să încalce drepturile noastre de proprietate intelectuală;
  5. îndepărtarea sau alterarea în orice mod a Conținutului sau a funcțiilor acestui Website sau inserarea de conținut sau funcții fără acordul prealabil scris al EVALIGHT;
  6. utilizarea acestui Website în orice scop care este ilegal, fraudulos sau dăunător pentru EVALIGHT sau cu încălcarea acestor Termeni și condiții sau a prevederilor legale în vigoare;

În caz de încălcare a acestor Termeni și condiții sau dacă avem motive întemeiate să suspectăm o asemenea încălcare sau din motive de securitate, putem suspenda accesul dvs. la Website și putem lua orice alte măsuri fără să fim considerați răspunzători pentru un eventual prejudiciu derivând din sau în legătură cu o asemenea suspendare.

Utilizatorul / Cumpărătorul se obligă să despăgubească EVALIGHT pentru orice plângeri, cereri de chemare în judecată, prejudicii (atât pierderea efectiv suferită cât și beneficiul nerealizat, inclusiv daune de imagine), amenzi, taxe sau pierderi de orice fel în legătură cu sau derivate din:

  1. orice încălcare a prevederilor acestor Termeni și condiții, a Contractului la distanță încheiat, a oricăror înțelegeri viitoare ale Părților sau a oricăror prevederi legale în vigoare, indiferent că este dreptul UE, dreptul intern sau alte norme de drept internațional aplicabile;
  2. orice conținut sau informație transmisă de Utilizator / Cumpărător prin utilizarea acestui Website;

X. Reclamații și sesizări

Satisfacția dvs. extrem de importanta pentru noi! Dacă aveți reclamații sau sesizări, le puteți trimite utilizând formularul de reclamații disponibil la https://www.evalight.ro/formular. Vom răspunde acestora în decurs de maxim 7 zile cu excepția cazului în care avem motive temeinice să prelungim acest termen, caz în care vă vom informa cu privire la aceste circumstanțe. Pentru o soluționare eficientă, vă rugăm să ne trimiteți toate detaliile reclamației și să anexați dovezi/ fotografii.

XI. Forță majoră

Părțile nu vor putea fi făcute responsabile pentru neexecutarea parțiala sau totală sau pentru executarea necorespunzătoare a obligațiilor născute din acești Termenii și condiții, dacă aceasta s-a datorat unor circumstanțe de forță majoră, astfel cum este definită de lege.

Partea care invocă circumstanțele forței majore este obligată să notifice celeilalte părți faptele întâmplate având caracter de eveniment a forței majore, în termen de maxim 10 zile de la data producerii. Depășirea acestui termen limită duce la pierderea dreptului Părții de a mai invoca forța majoră ca circumstanță (eveniment) de forță majoră. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte daune-interese.

XII. Legea aplicabilă și soluționarea disputelor

Toate raporturile născute între Părți vor fi guvernate de legea română. Eventualele diferende care s-ar putea ivi în legătura cu acești Termeni și condiții, Politica de confidențialitate, Politica Cookies vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar dacă părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de instanțele de judecată competente din Mun. Arad sau, în cazul litigiilor invite între EVALIGHT și un Consumator, de instanțele de judecată competente potrivit legii.

XIII. Conciliere

In cazul in care aveți probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați, vă puteți adresa reprezentanților EVALIGHT pentru o conciliere interna gratuită pe adresa de mail office[at]evalight.ro.

XIV. Soluționarea alternativă / online a litigiilor

Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) permite soluționarea litigiilor între EVALIGHT și Consumatori în afara instanței, cu asistență din partea unui organism imparțial de soluționare a litigiilor. Această metodă de soluționare a litigiilor în materie de consum este mai ușoară, mai rapidă și mai puțin costisitoare decât acționarea în instanță. Mai multe detalii găsiți aici: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_ro

Dacă litigiul dumneavoastră se referă la o achiziție onlineplatforma de soluționare online a litigiilor (SOL) vă permite să depuneți o plângere online la un organism SAL în orice limbă și în orice țară din UE.

XV. Clauze finale

EVALIGHT poate cesiona si/ sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea unei Comenzi, fără acordul Utilizatorului/ Cumpărătorului.

Utilizatorul/ Cumpărătorul declara și garantează că a înțeles și acceptă în mod expres conținutul acestor Termeni și condiții și își asuma riscul de eroare cu privire la înțelegerea oricărei prevederi.

Dacă orice prevedere din acești Termeni și condiții este sau devine nulă, restul dispozițiilor vor rămâne valabile.

Acești Termeni și condiții sunt disponibili Utilizatorului / Cumpărătorului pentru stocare cu scopul de dovedi înțelegerea contractuală intervenită între părți.